14 oktober, 2008

Det har varit tyst här länge nu…

Posted in internet, nyheter, tankar, TV tagged , , , , , , , , , , den 8:09 f m av ZeeJay

Nu har det varit tyst och stilla på min blogg under en ganska lång tid… Jag lovar och svär att jag hädanefter ska göra mitt yttersta för att uppdatera så mycket det bara går.

Just nu är det lite svårt eftersom jag befinner mig i ett datorlöst vaccum, jag letar och letar efter en ny bärbar dator och hoppas på att jag ska hitta en så fort som möjligt. Just nu är den enda bloggmöjligheten jag har när mina elever arbetar självständigt i datorsalen.. ;-(

Har dessutom bestämt mig för att köra igång ytterligare en blogg, specialriktad kring TV-serien LOST…

Annars har det faktiskt inte hänt så jättemycket i mitt liv, jag veckopendlar 25 mil enkel resa och är bara hemma fredag-söndag. Hoppas dessutom på ett annat jobb som jag kan dagspendla 10 mil till dom dagarna jag ÄR hemma.

Om inte annat kan man kanske bli staketvakt på ett kärnkraftverk…

På återhörande, förhoppningsvis snart…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

Kommentera

