16 februari, 2008

Helt otroligt…

Posted in melodifestivalen, musik, tankar, TV tagged , , , , , , , , den 11:31 e m av ZeeJay

För en gång skull håller svenska folket med mig.. 😉

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/melodifestivalen2008/article1855614.ab

Återigen, Sanna Nielsens låt var verkligen kanon bra… hon är värd platsen… 

Och Rognedal – JAG VÄNTAR PÅ EN SKIVA!!!! jag tänker till och med betala för den i butik… 😉

Men givetvis…. det finns alltid gnällspikar, och nu gick det visst inte att rösta på Carola… skönt säger jag! inte för att det var en dålig låt… den var helt ok. utan för att det inte blev artiströstning av det hela… för den var faktiskt inte bäst…

Läs mina tankar om dagens melodifestivalsdeltävling här och här och här och här och här 

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

4 kommentarer »

  1. julia said,

    det gick faktiskt inte att komma fram till Sanna Nielssen heller så där kan gnällspikarna inte säga något 😛
    Håller med det bästa gick till final! 😀

  2. Bimbo Boy said,

    Carolas låt var trist. 🙂
    Sanna var helt underbar.
    Skönt att folk inte bara röstar på de som är kändast utan även på kvalité. 🙂

  3. jonna said,

    jag trodde jag var den enda som var SÅ trött på carola, men efter att jag kollat runt på bloggar idag så förstår jag att jag verkligen inte är ensam! 🙂 dock tyckte jag nog faktiskt att deras låt var bättre än sannas, lugna låtar går ju aldrig hem i slutänden, men nästan hellre hon än dem!

  4. Eric Cortés said,

    Carola är väl den enda som har röst och klass.
    Melodifestivalen för övrigt borde sänds ut i rymden till något annat planetsystem.Det har överlevt sej själv
    CARE EC 10-4


Kommentera

