6 februari, 2008

Ännu mer Piratbukten…

Posted in fildelning, nyheter, tankar tagged , , , , , , , , , , , den 9:45 e m av ZeeJay

Jag har som sagt rätt många inlägg om The pirate bay och åtalet…  och fler lär det väll bli… Speciellt med tanke på att man knappt kan starta webbläsare utan att hitta något som borde länkas till uppmärksammas lite extra… ofta på grund av ren dumhet…

Så here we gå igen…

Ny teknik tycker att det är lämpligt att hoppa på ”barnporrs”tåget som metro drog igång.. uppenbarligen helt utan någon egen efterforskning… Sydsvenskan har valt att gå på samma linje.. dom kryddar dessutom den starkt klippta metro artiklen med att prata om fonder i västindien

Christian Engström gör visserligen dom här sammanställningarna så bra så att jag känner att jag borde lägga ner det… Men så länge jag inte kan slösurfa utan att hitta dumheter så kommer jag att reagera mot dom här…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

1 kommentar »

  1. […] Bay är ointressant i debatten Memento Futurum Webb-tv eller online video? Fyra nyanser av brunt Ännu mer Piratbukten… Dags att byta namn på bloggen… iTunes Store har snott hans musik Barnporrlänkar för […]


Kommentera

