14 januari, 2008

De nya dofterna = de gammla stankerna…

Posted in nyheter, tankar tagged , , , , den 2:02 e m av ZeeJay

Aftonbladet skriver om de nya Unisex-parfymerna.. med helt nya dofter…

Nu för tiden ska både män och kvinnor dofta som: Dammig glödlampa, asfalt, batterier, metall och syre….

VA??? varför det?

Jag skulle kunna tänka mig att prova att lukta lakrits…

Annars håller jag mig nog till min svag citrus med inslag av kryddighet…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer »

  1. […] och män ska lukta dammig glödlampa… […]

  2. Anna said,

    Mmmm! Min man har har en parfym som doftar lakrits, kenzo air, en av mina favoriter, både i det förra sockerlivet och numera i luktväg.


Kommentera

