10 januari, 2008

Alla som inte reagerar är normala

Posted in musik, nyheter, tankar tagged , den 11:25 f m av ZeeJay

Alltså… jag kan förstå folk som orkar bry sig så mycket att polisanmäler en sångtext… Oki, texten är väll inte direkt bra… och visst är den kanske något att reagera mot, men ORKA!!!

I vilket fallom helst så tror jag att maskinen tjänar på det här… antar att aftonbladets artikel har gett dom ett par nya lyssnare och säkert minst en som tycker att låten är bra…

Jag hade inte hört den eller hört talas om den innan ab’s artikel… men nu har jag det… den finns att ladda ner på piratebay… för dom som är intesserade…

inte vidare bra om jag får säga mitt…

1 kommentar »

  1. G said,

    precis orka bry sig.
    Ha rinte heller hört talas om maskinen eller vad han kallar sig / dem.
    klart han tjänar på det, media + bloggar


Kommentera

