9 januari, 2008

Måste visst försvara mig…

Posted in bloggar, internet, nyheter, tankar tagged , , , , , den 7:01 e m av ZeeJay

I mitt tidigare inlägg: https://zeejay.wordpress.com/2008/01/09/niva-skyll-dig-sjalv/ så påpekade jag hur djävla korkat det är att ens pyssla med saker som ”stryp-lekar” vill bara säga att jag står fortfarande fullt och fast för detta…

Jag tycker att det är synd om familjen, jag tycker att det är jättehemskt att det kan hända och jag hoppas att det inte händer igen…

Jag hoppas att ingen annan är så korkad att dom ens funderar på det…

Dom tidigare länkarna har nu blivit uppdaterade en del: sydsvenskan har fått med lite faka om vad som händer… DN har ännu mer fakta och beskriver utförligt hur spännande det kan vara… 😦

Dessutom har något konstigt hänt… aftonbladet kallar strypleken för rollspel… ROLLSPEL??? jag har spelat en massa rollspel både ”på bräda” och ”live” och ALDRIG har det varit på tal att strypa varse sig mig eller mina medspelare…

Men det kanske är något nytt dödsrollspel som kommit på senare tid… den som dör sist förlorar… eller??

Kommentera

