10 december, 2007

En natt på sjukhuset…

Posted in tankar tagged , , , , , , , , den 2:15 e m av ZeeJay

I går fick jag något konstigt anfall av extrem huvudvärk, illamående med påföljande kräkningar, yrsel och svimmningsanfall… så frun och polaren tvingade in mig till Akuten…

Efter att ha tillbringat ett par timmar med hemska provtagningar mår jag mycket bättre… men ändå envisas dom med att jag ska stanna över natten…

Första gången i mitt liv jag gjort en CatScan iaf… det var ju en upplevelse…

Somnade någon gång efter halv 3 och vanknade innan 5… tillbringade morgonen med att motionera i korridoren… gick fram och tillbaka i 5 timmar…  lagom intressant…

Nu vet jag iaf att jag INTE haft hjärnblödning eller blodpropp i skallen, jag vet oxå att jag INTE haft hjärtattack eller hjärtinfarkt.. vad jag däremot haft är liiite osäkert.. men spänningshuvudvärk, migrän eller kombo av dom är det iaf… 

Svimningarna berodde visst på att det gjorde så djävla ont, kroppen stänger visst av då…

Eftersom jag ligger efter i lucköppnandet kommer jag att köra väldigt mycket julkalender i dag… lucka 9 och 10 i ZeeJay’s Tankar och ZeeJay’s Roligheter samt lucka 8,9 och 10 i ZeeJay’s Mat…  😉

Kommentera

