6 december, 2007

Nyinflyttad…

Posted in tankar tagged , , , , den 4:28 e m av ZeeJay

Eftersom Metrobloggen inte tycker om mig, trots att dom fått både en och två extra chanser tar jag nu återigen mitt pick och pack och flyttar därifrån. Ett råd för er som metrobloggar fortfarande: håll er under 1000 sidvisningar per dag… annars blir er blogg väldigt osynlig…

 Så här kommer jag att samla mina fem(5) bloggar som just nu finns på följande adresser (om ni vill läs något gammalt)

ZeeJay’s Tankar

ZeeJay’s Mat

ZeeJay’s Roligheter

ZeeJay Fimpar

InterNetCash by Zeejay

Jag kommer att posta några inlägg ibland på metrobloggarna ändå… men huvudsakligen blir det här…

1 kommentar »

  1. blondie60 said,

    Hej igen! Jag trivdes bara ett par veckor inne på Metrobloggen…håller till på WP jag med 🙂


Kommentera

